Klik Jangan Tak Klik

Thursday, June 23, 2011

Cerciter Cinta Gandingkan Rozita Che Wan Dengan Kekasihnya Shahir AF8


Siapa nak tengok aksi romantik Shahir AF8 dengan Rozita Che Wan, 38 tahun yang masih hot lagi seksi dalam drama terbaru Cer citer Cinta? Drama ni bakal ditayangkan pada 23hb Jun ni jam 9 malam di Astro Ria.
Pengambaran Cerciter Cinta di buat di Perlis dekat Timah Tasoh, kawasan tasik yang cantik di Perlis, korang boleh tengok Shahir dan Rozita berguling guling sambil menari haha!! ada lagu hindustan lagi, aksi mereka memang nampak intim dan nampak le aura bercinta tu kan. Serasi je..haha!! peminat Shahir jangan jeles ek. Para pelakon lain dalam Cer citer Cinta ni ialah  Fir, Lia Natalia dan Aida AF9, Tomok dan ramai lagi le.
Sinopsis Cerciter cinta
Ceritanya pasal summer camp. Perkhemahan pelajar pelajar  dan Rozita Che Wan ni jadi Cik Zaleha seorang guru disiplin yang garang mcm singa betina dan kasar seperti tomboy di sebuah kem bina semangat  yang terpaut hati dengan Ustaz Sarjan (Shahir ).
Dalam masa yang sama juga telefilem ni turut memaparkan hubungan seorang budak kampung bernama Tomok (lakonan Tomok) dengan seorang gadis bandar.
Nak tengok Rozita terjerit jerit tunggu ye hehe!! Shahir pulak jadi Ustaz Sarjan yang lemah dan gabra kalau tengok, tersentuh atau dekat dgn perempuan. Kelakar pulak duk bayangkan watak watak ni, memang cerita ni romantik komedi pun kan.  Lagi satu, dalam drama ni Shahir pulak akan menunjukkan kebolehan dia mengaji bertaranum dengan suara yang sedap. Amboii!! patutle Rozita Che Wan terpikat kan, dah la pandai mengaji suara sedap pulak tu.


Rozita Che Wan Malu 'Berguling' Dengan Shahir
PETALING JAYA: Pelakon jelita Rozita Che Wan mengakui berasa segan apabila terpaksa melakonkan babak romantik bersama Shahir (AF8) dalam telefilem Cer Citer Cinta.
Kata Rozita, dek kerana malu bergandingan bersama, kedua-dua mereka terpaksa mengulangi semula babak-babak romantik beberapa kali sepanjang penggambaran berlangsung pada awal Mei lalu di Perlis.
"Kami serasi digandingkan dalam telefilem ini. Cuma apabila tibanya babak-babak romantik, kami asyik nak tergelak saja.
"Bayangkan, salah satu babak ialah adegan berguling-guling dan kami terpaksa lakonkan banyak kali kerana tergelak sakan semasa penggambaran. Ye lah, rasa malu sangat berlakon begitu," selorohnya ketika dihubungi mStar Online, Rabu.
Tambah Rozita, walaupun Shahir nampak seperti seorang pemalu dan tidak banyak bercakap, dia sebenarnya mempunyai bakat lawak semula jadi dalam dirinya.
"Shahir merupakan seorang lelaki yang kelakar sebenarnya. Sepanjang penggambaran berlangsung saya asyik ketawa tak henti-henti kerana lawaknya.
"Tambah pula telefilem ini genre komedi romantik, riuh jadinya set penggambaran kami. Cuma ada sebuah adegan yang memerlukan Shahir mengaji, membuatkan saya ternganga sekejap kerana kagum dengan suaranya," tutur Rozita
Telefilem Cer Citer Cinta terbitan Zeel Production itu turut dilakonkan oleh Tomok serta beberapa bekas pelajar AF9 dan akan ditayangkan pada Khamis (hari ini), pukul 9 malam, di Astro Ria.
Bagaimanapun, dia tidak menganggap kontroversi cinta yang berlaku terhadap dirinya serta Shahir baru-baru ini boleh menaikkan rating penonton telefilem berkenaan.
"Entahlah, kalau hal rating ni, susah kita nak mengagak. Cuma saya harap, para penonton akan terhibur menyaksikan telefilem ini," ujarnya.
Telefilem ini mengisahkan bagaimana seorang jurulatih sebuah kem bina semangat iaitu Cik Zaleha (lakonan Rozita Che Wan) yang terpaut hati dengan Ustaz Sarjan (Shahir).
Dalam masa yang sama juga ia turut memaparkan hubungan seorang budak kampung bernama Tomok (lakonan Tomok) dengan seorang gadis bandar
sumber dari: mStar Online dan nurizspace

2 comments:

  1. Pernah tengok ukiran burung dari Epal? tak pernah kan...
    pernah tengok seni ukiran buah dengan ciri2 ukiran Bali? tak pernah kan...
    so jangan lupa melawat la disini...
    http://dapurbujang-aboyandnick.blogspot.com/2011/06/advance-stage-for-fruit-and-vegetable.html
    Blog kami menjanjikan info dan ilmu terbaik untuk di kongsi bersama...
    Jangan lupa lihat dan FOLLOW BLOG KAMI...
    Moga dapat berkongsi banyak lagi...

    ReplyDelete