Klik Jangan Tak Klik

Sunday, June 19, 2011

(TAHNIAH)Kutipan Filem KL Gangster Melepasi RM10 Juta....WOW!!!!!


cayalah kutipan filem Kl Gengster hampir RM11 juta!!!! rekod baru filem tempatan sudah dipecahkan. Belum pernah mana-mana filem Malaysia berjaya melepasi RM10 juta. Ini satu rekod yang harus dibanggakan. baca lagi fiza copy kat Beautiful Nara



Akhirnya angka keramat RM10 juta yang cuba dilepasi oleh semua pengarah filem Malaysia telah pun dilangkaui oleh Syamsul Yusof, pengarah filem KL Gangster. Menurut Syamsul Yusof di dalam Pancaindera hari ini, kutipan filem KL Gangster kini hampir mencecah RM11 juta. Fiza cuma mampu mengkagumi kehebatan pengarah muda yang sangat berbakat ini. Respek bro!!!
Tiada apa yang mustahil jika kau bersungguh-sungguh berkerja,ikhlas dengan niat yang baik.Yang lain kau serahkan pada DIA.DIA tahu kerja DIA.DIA Maha Adil.Orang nak cakap buruk tentang kita,biarkan.Orang mahu perlekehkan usaha dan hasil kerja kita,biarkan.Jangan melatah dan mudah naik darah.Fikir sebelum kau bercakap dan bertindak.Terlajak perahu boleh diundur.Terlajak kata?Berganding bahulah dengan Papa dan keluarga.Merekalah orang-orang yang tidak akan pernah jemu memberi sokongan dan akan terus membantu sampai bila-bila,walaupun sampai Tok Wan tiada.
Berita baik untuk kita semua, Syamsul khabarnya akan mengarah filem prekuel KL Gangster selepas sambutan yang sangat memberangsangkan ini. Kejayaan Syamsul ini sepatutnya dijadikan pedoman kepada pengarah-pengarah lain. Sesungguhnya filem yang baik pasti akan mendapat sambutan daripada penonton filem Malaysia. Tak gitu?
Kepada Syamsul, semoga terus maju dan terus berusaha membuat filem-filem yang mantap.

2 comments: