Klik Jangan Tak Klik

Monday, July 18, 2011

Atika Beauty- Zureat


hai sume... tetiba sedih lak malam ni...tak tau la pasai pa... tapi fiza rasa fiza tau tapi saja tak nak amik tau...fiza fikir mungkin tak ada rezeki lagi...InsyaAllah tak lama nanti ada la tu kan... semalam abang ipar fiza sekeluarga datang melawat mak mertua fiza. bila je tengok perut biras fiza dah besar...rasa rendah diri lak. tapi tak pe la...mungkin tu rezeki dia...tahun depan rezeki fiza lak...Amin... isteri abang long tu fiza panggil kak ani...dia kata dia minum Zureat ni la. habis sebotol terus dia mengandung. dah nama pun rezeki kan...bila2 masa pun boleh dapat. InsyaAllah fiza pun nak cuba Zureat ni. mana la tahu...rezeki fiza pun macam kak ani...Amin..

Sesuai Untuk Lelaki & Wanita
ATIKA BEAUTY-ZUREAT dihasilkan untuk membantu meningkatkan peluang anda untuk hamil
-tanpa preskripsi ubatan.
ATIKA BEAUTY-ZUREAT telah difarmulasi secara saitifik yang sah untuk mengoptimumkan kesuburan dengan selamat dan semulajadi-untuk LELAKI & WANITA.

ATIKA BEAUTY-ZUREAT adalah satu-satunya supplemen tambahan kesuburan yang memberi keseimbangan kunci untuk "peningkatan kesuburan" melalui nutrien herba dengan kajian formula secara tradisional dari masyarakat MALI.ATIKA BEAUTY-ZUREAT menyediakan keperluan vitamin,mineral,dan anti-oksida lengkap untuk lelaki dan wanita yang ingin hamil.
ATIKABEAUTY-ZUREAT merupakan campuran herba-herba terpilih di mana kajian telah menunjukkan herba-herba tersebut dapat meningkatkan kesuburan dan meningkatkan peluang anda untuk mengandung.Antara aktif kandungan yang terbaik adalah
1)Bayam merah:
 (amaranthus tricolor)-kaya kandungan protein ,lemak ,karbohidrat,kalium,zat besi,amarantin,rutin,purin & vitamin (A,B dan C).Daun bayam merah digunakan sebagai pengubatan berkhasiat untuk membersihkan darah sehabis bersalin dan memperkuatkan sperma.
2)Buni:
 (Antidesma bunius(L.)Spreng.) dapat mengubati :kekurangan darah.
3)Som Jawa:
(Talinum paniculatum)-berkhasiat pula untuk mengubati kitar haid yang tidak teratur,keputihan dan meningkatkan produksi Air Susu Ibu.
4)Biophytum petersianum
-telah lama memanfaatkan bangsa MALI untuk menyembuhkan luka,menebalkan dinding rahim(dinding rahim yang tebal memudahkan memudahkan sperma menempel sekaligus memudahkan proses kehamilan.)
Peranan herba-herba didalam ATIKA BEAUTY -ZUREAT telah disahkan secara saintifik dalam meningkatkan kesihatan sistem reproduktif wanita dan juga lelaki.

Dari segi wanita,ATIKA BEAUTY-ZUREAT dihasilkan untuk menggalakkan keseimbangan hormon yang memainkan paranan utama dalam pusingan haid sihat  dan ovulasi tetap,menyokong organ reproduktif wanita dan membina tisu-tisu reproduktif.
  • menggalakkan kitaran normal ovulasi dan mengimbangi hormon wanita.
  • mengelakkan kelahiran cacat dan menebalkan dinding rahim.
  • Vitamin Lengkap dan menyokong Anti-oksidan -Kualiti Dijamin.
Dari segi lelaki,ATIKA BEAUTY-ZUREAT adalah formulasi yang dihasilkan untuk menggalakkan pengeluaran sperma yang sihat dari segi kuantiti,kualiti ketahanan.
  • menggalakkan kuantiti,kualiti dan ketahanan sperma.
  • kaya dengan sumberkuat anti-oksidan untuk menyokong kesihatan sistem reproduktif lelaki
  • Sumber Vitamin B yang dinamik dan mineral seperti Zinc untuk menyokong sistem reproduktif lelaki.

2 comments:

  1. Salam awak, dah berjaya hamil ke?
    saya pun baru nak cuba A.B Zureat ni.
    Baru keguguran Feb 2012 dan masih tak datang bulan sehingga hari ni, mungkin masalah hormon yang belum stabil. Kita sama2 usaha ye..
    kalau awak dah berjaya, emailkan saya : yanapinggiran@yahoo.com.my ye.. Tq

    ReplyDelete
  2. awk da berjaya ke? email sy nurulasyikin_201190@yahoo.com..thnks

    ReplyDelete