Klik Jangan Tak Klik

Wednesday, April 20, 2011

Baru Sebulan Kahwin, KrisDayanti Dah Hamil 4 Bulan...(Don't Try This At Home)...hahaha



mengucap panjang bila fiza baca kat blog gosip beautiful nara nie..korang baca lak bawah nie..

Apa kejadahnya. Nikah baru sebulan dengan Raul Lemos (nikah 20 Mac 2011) tup-tup Krisdayanti buat pengakuan dia sudah mengandung 4 bulan. Sungguh pantas dan ekspress. Apa nak jadi dengan manusia yang bernama Krisdayanti nie. Selamba je dia buat pengakuan yang berbunyi sebegini.
Ertinya, sudah 4 bulan. Ya, saya tahu (mungkin berita ini agak memeranjat). Tapi, kami berdua sudah sama-sama dewasa. Kami pun dah lama merancang untuk mengadakan perkahwinan ini. Benda ni dah terjadi. Kalau apa yang diberikan Allah ini tidak saya akui, nanti timbul pulak cerita yang tidak betul. Kononnya, saya melakukan abortion (buang anak)
Patutlah selama ini Kris Dayanti dan Raul Lemos tak segan silu berpeluk, bercium mulut di depan khalayak ramai. Yang lebih hebat daripada itu pun dah dilakukan. Mungkinkah Anang pun menceraikan Kris Dayanti kerana sudah menghidu perbuatan Kris Dayanti dengan Raul Lemos semasa mereka berdua masih bergelar suami isteri?
Dan adakah pihak kerajaan Indonesia yang selama ini bersikap tegas dengan selebriti-selebriti seperti Ariel yang terlibat dengan video porno akan mengambil tindakan yang sama ke atas Kris Dayanti? Dah nampak terang-terangan dengan pengakuan ini sememangnya Kris Dayanti dan Raul Lemos telah melakukan hubungan terlarang sebelum pernikahan mereka. Cukup kentalkah pihak berkuasa Indonesia untuk mengambil tindakan ke atas Kris Dayanti?
sumber dari beautiful nara

No comments:

Post a Comment