Klik Jangan Tak Klik

Friday, December 9, 2011

Gambar Kad Perkahwinan Chef Riz Dan Ana Dhalia


hai sume..hari nie fiza rajin lak nak men update blog fiza ni...hehehe... ok sebelum nie fiza dah upload gambar majlis pertunangan anak teruna Dato' Chef Wan kat sini sekarang fiza nak upload gambar kad kahwin diorang lak...sweet sesangat..hehehe...
Ana Dahlia dan Chef Riz yang akan melangsungkan majlis perkahwinan mereka pada 11 Disember ini. Mengimbas kembali, Diyana Mastura atau lebih dikenali dengan nama Ana Dahlia selamat bertunang bersama Mohd Nadzri b. Redzuawan, anak kepada selebriti chef terkenal, Chef Wan pada 5 Oktober yang lalu.
Sepintas lalu mari kita lihat kad undangan untuk majlis perkahwinan mereka bagi pihak Ana Dahlia. Snow White meets Master Chef merupakan tema cover kad kahwin tersebut dan Ana Dahlia telah memberikan kepercayaan sepenuhnya pada pihak Kadlestari bagi memastikan rekaan kad jemputan itu menepati tema dan trend terkini. Seperti yang dipertontonkan, cover kad kawin ini dilengkapi dengan hard cover yang dihiasi dengan karikatur Ana sebagai Snow White dan Chef Riz sebagai Master Chef. Manakala untuk bahagian interior kad, tema menu makanan yang akan dihidangkan ketika majlis berlangsung di pihak perempuan dijadikan panduan jemputan.

sumber dari: Kad Lestari & Ohbulan

No comments:

Post a Comment