Klik Jangan Tak Klik

Friday, December 9, 2011

Siti Sarah Selamat Melahirkan Putera Sulung


hai sume selamat pagi...lama kan fiza tak updated blog fiza nie...ada masalah skit...tapi dah selesai...hahaha... korang sume sihat ke...fiza sihat2 je...macam dulu gak.
Pertama sekali fiza nak ucapkan tahniah buat Shuib Sepah tu dulu sekarang Sepahtu dengan isteri kesayangan dia siapa lagi kalau bukan Siti Sarah kerana sudah bergelar ibu dan bapa pada hari Ahad lepas.. sebelum nie fiza ada tunjuk gambar nikah diorang... kat sini kat bawah nie fiza tunjuk gambar anak diorang lak...
nie la anak lelaki Shuib dan Siti Sarah... bernama Uwais Alqarni Shahmira. Uwais selamat dilahirkan secara pembedahan di Hospital Ampang Puteri selepas Siti Sarah dimasukkan ke bilik bersalin pada jam 8 malam Sabtu lalu.
Shuib yang menyaksikan sendiri isterinya itu bertarung dengan kesakitan sebelum melahirkan sehinggalah selamat melahirkan Uwais, mengakui terbit rasa insaf dan bangga.
Shuib juga menyifatkan kehadiran cahaya mata lelaki berkenaan seakan tuah buat mereka berdua pada masa kini dan akan datang.
“Saya sangat gembira dengan kelahiran ini. Dialah tuah buat saya dan Sarah untuk 2011. Kehadiran putera sulung ini memberikan saya inspirasi dan semangat agar lebih maju pada masa akan datang terutama untuk tahun 2012,” ujar Shuib lagi
TAHNIAH DARI FIZA DAN HUSBAND...


No comments:

Post a Comment