Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, March 29, 2011

Pelajar- Pelajar Akedemi Fantasia Musim Ke-9.. Musim Last La...


 

Akhirnya semalam bertempat di AEON2 Setiawangsa, 12 pelajar Akademi Fantasia 9 dan tenaga-tenaga pengajar telah pun diumumkan. Sekali pandang, kesemua pelajar nampak ada pakejnya yang tersendiri. Kita tunggu konsert Tirai AF9 yang bakal berlangsung 2 April ini jam 9 malam di Astro Ria 104 untuk tengok suara mereka pulak.

Untuk makluman, pengetua AF9 hanya akan diumumkan semasa konsert tirai AF9. Dengar-dengar ceritanya Amy Search bakal dinobatkan sebagai pengetua AF9. Benar atau tidak, korang kena tercongok depan TV hari Sabtu ini. Untuk tenaga pengajar pulak, Syafizawati dan Ning Baizura dilantik sebagai guru vokal, Adlin Aman Ramlie sebagai guru seni persembahan, Fatimah Abu Bakar sebagai guru motivasi dan Aris sebagai guru tari.
Menariknya AF9 kali ini ialah sesi pembelajaran akan diadakan di dalam akuarium besar bertempat di AEON Setiawangsa. Jadi kalau sesiapa yang kebosanan tak tahu nak buat apa, boleh pergi ushar apa pelajar-pelajar AF9 nie buat kat sana.  Lagi gambar 12 pelajar Akademi Fantasia 9 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Lawatilaman web rasmi Akademi Fantasia atau follow Twitter Akademi Fantasia untuk update terkini.
p/s: kenapa Aris jadi guru tari??? mana Linda Jasmine??? dengar cerita Linda Jasmine mengandung lagi anak ke-2. rasanya dah 3 bulan. nak tahu lebih lanjut masuk OhBulan....
sumber dari Beautifulnara

No comments:

Post a Comment