Klik Jangan Tak Klik

Tuesday, March 29, 2011

Sebelum Dan Selepas


Wah! Dh macho sekarang. Apa rahsianya? Inilah yang selalu ditanya oleh rakan-rakan ketika Farique Rizal, 36, hadir ke tempat kerja untuk melakukan tugasan.
Beliau sebelum ini mengalami masalah obesiti kini berubah imej seperti seorang model yang kacak bergaya akibat penangan produk pelangsingan badan Jus Mate 5 (JM5).
Menurut  pemuda yang berasal dari Alor Star itu, beliau sebelum ini tidak mempercayai mana-mana produk pelangsingan badan tetapi tetap berusaha untuk tampil kurus.
“Walaupun melakukan pengamalan diet dan bersenam berat badan saya masih berada ditahap yang sama dan hampir setiap hari saya melakukannya namun keputusannya agak mengecewakan.
“Akibat daripada kekecewaan untuk menurunkan berat badan inilah yang mendorong saya untuk mencuba produk pelangsingan badan JM5 kerana hasil yang saya lihat begitu menakjubkan daripada testimoni-testimoni terdahulu, “ katanya.


“Saya yang dahulunya memiliki berat badan melebihi 180 kilogram kini hanya tinggal 73 kilogram selepas menggunakan produk keluaran dR Group (dRG) itu dan bebas untuk meneruskan hobi saya yang gemar membeli belah.Beliau yang juga merupakan seorang doktor berkata lagi, setelah mencuba produk JM5 ini barulah beliau dapat merasai sendiri keajaiban yang menjadi perbualan hangat terhadap produk ini.

“Selain itu, impak positif yang dirasai bukan sahaja memiliki tubuh yang menarik malahan menghilangkan gastrik yang dimiliki  oleh saya sebelum ini.
“Disamping itu, pengamalan diet yang disarankan tidak menjadikan permalasahan kepada saya turut membantu mempercepatkan proses penurunan berat badan sehingga mencapai pada tahap yang memuaskan hati,” ujarnya lagi.
Katanya lagi, beliau kini bebas untuk memilih pakaian yang bersesuaian dengannya dan niatnya untuk kelihatan lebih bergaya tidak lagi tersekat berbanding susuk tubuhnya yang dulu.
“Sebelum ini saiz baju yang berukuran XXXL menjadi masalah untuk saya namun kini saya hanya perlu mencari size baju yang berukuran M untuk dimuatkan dengan diri saya.
“Berkesempatan ini saya amat berterima kasih kepada DDR kerana menghasilkan produk yang terbaik pada abad ini dan akan meneruskan pengambilan produk ini untuk mendapatkan berat badan yang lebih ideal,” katanya lagi ketika ditemui disini semalam.
bila la fiza boleh jadi macam nie...
sumber dari Herba Prima

No comments:

Post a Comment